خداهست
به نام زیبایی که زیبایی ازاوست
به نام عشقی که منشا عشق از اوست
سلام
امبدوارم حالتون خوب وخو ش باشه و دنیا به کام همه ی شما عزیزان.
دوستان گرانقدرم همونطور که میدونید هدف ما همراهی شما برای کسب مهارت پایه ای فروش وبازاریابی حالا چه این مهارت را برای یک شغل پاره وقت یا ثابت و یا چه این مهارت رابرای کارآفرینی خودتون و فروش محصولات خودتون استفاده میکنید خواهد بود.
باتوجه به شرایط امروزی و دقیقتر شدن بازار و فوق العاده سخت شدن برای ارائه یک محصول و حتی فروش محصولات باید توجه داشت یک محصول امروزه به بازاریابی قبل از تولید و بازاریابی بعداز تولید تقسیم بندی میشود.
برای قبل از تولید و ساخت محصول نیاز به یکسری تحقیق درمورد بازار هدف و مشتری و مخاطب دارید که تمامی این مراحل را برای شما عزیزان به صورت کامل و جامع با تلاش گردآوری خواهیم کرد و برای شما دوستان عزیز ارائه میدهیم و بعد از آموزشهای نحوه ایجاد و انتخاب مشتری و مخاطب خاص به نحوه فروش محصول و خصوصیات محصول تولیدی خواهیم پرداخت.
باوربه خواستن و توانستن میتواند شمارا به اهدافتان برساند.
بازاریابی یک محصول طبق نظر فلیپ کاتلر استاد بین الملی فروش وبازاریابی به دو نوع و قسمت تقسیم میشود.
1-پیش ازتولید محصول
2-بعدازتولید محصول
بازاریابی پیش از تولید محصول:
به تمامی مراحل و کارهایی که برای شناخت محصول و شناخت مشتری مخاطب و نحوه بسته بندی و نحوه تولید تا ساخت و قیمت گذاری محصول بازاریابی پیش ازتولید گفته میشود.
بازاریابی بعدازتولید:
به تمامی خدماتی که فروشنده و بازاریابان یک محصول برای تیلیغات،معرفی محصول به مشتری وصرف کننده و ارائه خدمات پس از فروش و تمامی کارهایی که برای ساخت یک برند و به اطلاح جا انداختن یک محصول درمنطقه نیاز است را بازاریابی پس ازتولید میگویند.
درباره این سایت